sobota 23. července 2016

Carrot Cake

Ahoj, dneska Vám přináším recept na tento skvělý mrkvový dort s tvarohovým krémem :)

Na recept jsem nepřišla náhodou, ale našla na instagramu od uživatelky Mrkyna, kterou pravidelně sledujeme! :) Poslala mi receptík do directu a já ho tak mohla vyzkoušet...To bych ale nebyla já, abych si ho trochu neupravila aneb nemám váhu, vážíme od oka!





Carrot Cake

Korpus:
cca 100g ovesných vloček (rozemlít na mouku - ve smoothie mixéru za 3, 2, 1..)
2 vejce
150g bílého jogurtu
4 menší mrkve -> nastrouhat
2PL kokosu
1PL proteinu (já banán)
1PL medu
1ČL prášku do pečiva

Mrkyna tam měla navíc ještě vlašské ořechy, a vejce dávala 1 celé a 1 bílek.

Všechny ingredience smícháme a přendáme do formy vymazané kokosovým olejem a vysypané kokosem. Pečeme cca hodinu na 180°C.
*Formu mám 18cm


Krém:
300g odtučněného tvarohu
1odměrka protein (já bílá čokoláda)
30g sýr typu žervé
trochu vody

Tvaroh rozmícháme se sýrem, přidáme protein a malinko vody, aby se protein dobře rozpustil. Promícháme. Korpus rozpůlíme. Dovnitř jsem namazala domácí rybízovou marmeládu a půlku krému. Zbytek krému jsem pak dala nahoru a posypala sekanými mandlemi :-)





Dobrou chuť!

2 komentáře:

  1. Musí být výborný :)) miluju mrkvové zákusky a tvaroh :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, moc dobroučký :)) taky můžu jakýkoliv dezert s tvarohem :) kdybys měla nějaký tip, klidně nám sem hoď odkaz ;)

      Vymazat