neděle 24. července 2016

Nakupujeme IV.

Čauky, jak se máte?

Dneska Vám přináším zase pár tipů, co dobrého jsem si koupila. Kromě klasických obchodních řetězců občas nakoupím i v DMku nebo v místní zdravé výživě, kde je opravdu velký výběr.
Tak pojďme na to!



Mladý kokos mají v Tescu, kupovala jsem za 44 Kč, což je super cena!


Konečně jsem se odhodlala koupit lahůdkové droždí. Zatím jsem jej pořádně neochutnala, ale v lednici už mám naložené tofu právě s lahůdkovým droždím, tak jsem zvědavá! 
Černá sůl mě strašně překvapila svojí vůní a chutí - vajíčkovou! Na #jedendenveganem bude skvělá!
A co můžu určitě doporučit je bylinková směs Provence také od Cereus. Dělala jsem z ní například dip na grilování a všichni si ho moc chválili. (zakysanka + bylinková směs)


Menší nákup z drogerie DM. Sójové mléko je klasika, po které sáhnu vždy, když tam jsem.
Poprvé jsem ochutnala jablečno-mangový džusík, byl výborný. Novinkou v DMku jsou smoothie v malé skleněné lahvičce. Vyzkoušela jsem příchuť Softie - jablko,kapusta,špenát, ananas. Ideální na dopolední svačinku.
Nebudu vám lhát, B komplex jsem vzala hlavně proto, že prý na lidi s dostatkem vitamínu B nejdou klíšťata a komáři. #jednababkapovidala
Poprvé jsem taky ochutnala cereální tyčinky se sušenou zeleninou. Co se pamatuji, byli celkem levné, myslím kolem 15 korun. Obě mi moc chutnaly, bylo to zas něco jiného než klasické ovocné tyčinky s datlovým základem. 




Umeocet jsem koupila hlavně jako zálivku na zeleninové saláty. Většinou jsem dělala saláty s bílým jogurtem, takže je to pro mě skvělá obměna.
Hodněkrát jsem si už říkala, že JAR bude asi pěkné svinstvo, proto když jsem teď uviděla ve zdravé výživě mycí prostředek na nádobí od firmy Ecover, neváhala jsem ani minutu. Voní úžasně.


Pokud ještě neznáte, určitě vyzkoušejte Večerní chlebík od Penamu. Má výborné hodnoty, jen 0,8g cukru na 100g a navíc je krásně vláčný. 


Poslední dobroty co tu mám vyfocené. To bazalkové pesto je naprosto luxusní! Lepší jsem snad ještě nejedla. Chystám se teď na vlastní domácí pesto, tak uvidíme, jestli tohle předčí. Kari omáčku s kokosovým mlékem a s chilli jsem zatím ještě neochutnala, vždycky si domů kupuji nějakou takovou omáčku do rezervy pro případ nouze. No a sójová smetana, to už je také klasika, výborná do omáček. 

Tak, doufám, že pro vás bude článek inspirací.
Užijte si zbytek víkendu. Pa, Anet

Žádné komentáře:

Okomentovat