středa 10. srpna 2016

Vegan placičky a raw koule v jednom!

Ahoj,


tak dneska tu máme zase něco sladkého, rychlého a hrozně dobrého :) Teda pokud to zrovna nespálíte jako já a místo 10 sušenek máte jen 4. Ale raw koule se vyvedly, takže doufám, že i Vám budou chutnat :) Jsou vhodné opravdu pro každého!! -> vegani zbystřete!

Suroviny (na 10 placiček a 8 raw koulí + ujídání):
  •  2 banány
  • 100g kokosu
  • lžíce kokosového oleje
  • skořice



Postup:
Banány rozmačkáme, přidáme kokosák, skořici a promícháme s kokosem -> easy! Kokos přidávejte podle konzistence tak, aby šly tvořit kuličky :) Já jsem si udělala 18 kuliček - 10 jsem jich rozplácla na placičku (opravdu uzoučkou, aby hezky křupaly) a dala péct na 180°C a na 15 minut!!! ne na 30 Lucie!
Zbylých 8 kuliček jsem obalila v karobu a tak jsem měla 2 různé svačinky ze stejných surovin :)








Kuličky na jogurtu s tvarohem k dopolední sváče chutnaly luxusně!



Placičky chtěly o 15minut méně času a byly by taky luxus! Takhle teda aspoň pěkně křupaly a byly fakt propečený :D ale záchranila jsem jen 4 :(



A co vy? Pošlete mi do komentářů taky vaše povedené (či nepovedené) výtvory :)




Hezký den,

Vaše Lůca <3

Žádné komentáře:

Okomentovat